Guostė

 

Sveiki, mano vardas Guostė. Esu ketvirto kurso medicinos studentė ir funkcinių treniruočių trenerė. Vienas pagrindinių principų gyvenime, kas mane veda į priekį, tai žingeidumas ir meilė bei rūpestis kitam žmogui. Nuolat stengiuosi gilintis ir atrasti, kas mūsų kūną ir mintis veikia teigiamai. Kasdienybėje bandau ieškoti, o dažnai ir atrasti balansą, galbūt todėl labai patinka balansuoti ir ant jogos kilimėlio. Įkvėpti balansuoti ir judėti labai patinka ir kitus žmonės. Vienas nuostabiausių dalykų matyti, kaip žmogus progresuoja, tvirtėja, geba susikaupti ir įsiklausyti į savo kūną. O smagiausia, kai pradeda mėgautis judesiu, tuomet nejučia ateina asmeniniai laimėjimai ir geri rezultatai.

Fizinis aktyvumas užima labai svarbią mano gyvenimo dalį. Sporto pasaulyje sukuosi jau daugiau nei 10 metų, tad tikrai savo kūnu esu gerai pajautusi, koks judesys, fiziniai pratimai ir sporto strategijos teigiamai veikia mūsų sveikatą. Pirmieji mano šokių žingsneliai prasidėjo nuo baleto darželyje. Vėliau sekė tautiniai šokiai, o po jų – koncertinė gimnastika, kurioje geriausiai pajaučiau, kokie yra ,,sportininko užkulisiai’’. Dalyvavau LVIJC organizuojamose varžybose, kuriuose keturis kartus užėmiau pirmąją vietą rungtyse su kaspinu, šokdyne ir lanku. Taip pat paraleliai mokiausi šokti klasikinio baleto su puantais. Šokau įvairiuose – tiek privačiuose, tiek plačiu mastu organizuojamuose renginiuose. Jėgas išbandžiau ir vesdama koncertinės gimnastikos treniruotes. Baigusi gimnaziją, išvykau į Kauną studijuoti LSMU medicinos fakultete. Universitete įsitraukiau į sportinę veiklą, su dėstytojais dalyvavome įvairiuose sporto renginiuose. Taip pat atradau ir naują aistrą – kineziterapinę jogą pas Giliją. Taip per pastaruosius metus semiuosi žinių apie jogos subtilybes, judesio fiziologiją, dalyvauju įvairiuose seminaruose apie žmogaus kūną.

Sveiko judesio užsiėmimai

 

Šie užsiėmimai labiausiai orientuoti į sveiko judesio praktiką, kurios metu tonizuosime ir pažadinsime kūną, formuosime laikyseną, stiprinsime visus kūno raumenis, pratinsime juos dirbti darniai ir koordinuotai. Lavinsime tokias fizines ypatybes kaip ištvermę, lankstumą, pusiausvyrą, koordinaciją. Treniruočių metu stengsimės sutelkti visą dėmesį į sveiką judesį, todėl bus stiprinama širdies ir kraujagyslių sistemos veikla, didinamas sąnarių paslankumas, gerinamos įvairių raumenų funkcijos. Užsiėmimuose bus atliekami jogos, pilateso bei gimnastikos kombinuoti pratimai, kurie kūnui leis sustiprėti ir atsipalaiduoti.